Menu
Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email
Share

מקום הראשון בתחרות "המצוינות בשירות"

ושורה נוספת – Extra Bold

אנו שמחים ונרגשים לבשר כי אקו"ם זכתה במקום הראשון בקטגוריית מגזר ציבורי של המי"ל על המהלך "יוצרים שירות חוויה".
תחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) הינה תחרות ייחודית הנערכת זו השנה ה-13 ומטרתה קידום והעצמת המודעות לשירות מצטיין בישראל והוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכי שיפור יוצאים מן הכלל בתחום השירות. אחד הכלים להערכת השירות היה סקר שערכה חברת SQ מטעם המי"ל לצורך התחרות, כאשר הסקר הורכב משתי שאלות: איכות השירות ועד כמה פשוט ונוח לקבל שירות. הציון הסופי שאקו"ם קיבלה ברמת שביעות הרצון היה 8.8, בעוד הציון הממוצע של יתר החברות שלקחו חלק בתחרות, ביניהן: פלאפון, קופ"ח כללית, חברות ביטוח ועוד, עמד על 7.6. בהזדמנות זו אנו רוצים להודות מקרב לב ליוצרים שהשתתפו בסקר ומבטיחים להיות במקום הראשון תמיד כמו שחברי אקו"ם עבורנו.

צפו בהודעה על הזכייה מתוך הטקס שנערך ב 4.5.15:

המוטיב המרכזי של מהלך "יוצרים שירות חוויה" שנמשך כשנה וחצי, היה יצירת תחושת "בית ליוצר", מכאן שבדומה למחשבה על טובת בני הבית – הילדים, ההורים וגם השכנים, ניסחנו כל עובדי אקו"ם אמנת שירות אליה אנו מחויבים באהבה ובמסירות. על בסיס ערכי השירות הללו ביצענו במהלך השנים 2013-2014 פעולות רבות, הן ברמה הפנים-ארגונית לשיפור והתמקצעות העובדים והן ברמת השירות החוץ ארגוני ליוצרים, לטובת שיפור השירות בשלוש רמות מרכזיות: שכלול הכלים הטכנולוגיים, קידום והעצמת היוצר וקיצור זמני הטיפול בפניות החברים.

תחרות המי"ל

כחלק מהמהלך לשיפור הכלים הטכנולוגיים, השקנו את מערכת ACUM ON AIR המזהה ומקליטה את שידורי הרדיו ומציגה ליוצר בזמן אמת, את נתוני ההשמעות של יצירותיו באתר אקו”ם. לאחרונה העלינו לאוויר אפליקציה של השירות ומהיום ניתן לעקוב אחר ההשמעות בכל זמן ובכל מקום במכשירי האייפון והאנדרואיד, הפכנו את מערכת ההצהרות לידידותית ונעימה יותר למשתמש והוספנו אפשרות להצהיר גם על עיבודים. ב- 2014 הוספנו שירות שליחת הודעות SMS ליוצר במקרים שונים וכן הפעלנו מערכת שירות צ'אט אנושי און ליין הפועל בשעות העבודה.

משהצבנו לעצמנו כמטרה לראות את אקו"ם כ"בית חם ליוצר", אנו יוזמים ומקדמים כל העת פרויקטים רבים לקידום והעצמת היוצר והיצירה הישראלית. החל מ"בית היוצר" שמאז הקמתו הופיעו בו למעלה מ-3000 חברים, כאשר מלוא הרווחים ממכירת הכרטיסים מועברים ישירות אליו ואנו דואגים לספק את המעטפת לה נדרש היוצר כדי להופיע: אולם, תאורה, סאונד ועוד. דרך עשרות סדנאות, מפגשים וכיתות אמן שאנו מקיימים בבית היוצר אחת לשבוע במטרה לתת ליוצרים כלים להתנהלות עצמאית בפן העסקי, השיווקי והאמנותי. קרן לקידום היצירה הישראלית המעניקה תמיכה כספית ליוצרים כסיוע להוצאת יצירתם לאור (הוצאת דיסק, העלאת מופע, הוצאת ספר). בנוסף יזמנו השנה שירות חדש של יעוץ כלכלי אישי ללא עלות לחברי אקו"ם עם רו"ח של החברה.

לצד קידום ועידוד היצירה, אנו פועלים ליצירת פלטפורמות שונות לחשיפת היצירה הישראלית כגון הצבת דוכן של אקו"ם בשבוע הספר המאפשר ליוצרים למכור ספרים ודיסקים שהוציאו באופן עצמאי, כאשר כל ההכנסות מועברות ישירות ליוצרים. יזמנו שיתופי פעולה עם גופים שונים לחשיפת היצירה הישראלית המקורית בפני קהילות ואוכלוסיות שונות כגון: "סל תרבות", "תרבות לישראל", "מפעל הפיס", "מרכז רבין", עמותת 'אנוש' ועוד.

ברמה השלישית של שיפור חווית השירות, הגדרנו את יעדי השירות וזמני הטיפול להם אנו מתחייבים בפני החברים, זאת על מנת לייעל את תהליכי העבודה ולאפשר ליוצרים לקבל מענה פשוט ומהיר לפניותיהם.

אבל כל הטוב הזה לא היה קורה בלעדיכם היוצרים חברי אקו"ם. בזכות שיתוף הפעולה הפורה עמכם, באמצעות פידבקים, משובים וחיזוקים, הארתם לנו את הדרך וביחד יצרנו בית חם, אמיתי ואוהב ליוצרים וליצירה הישראלית.

נשמח לקבל מכם רעיונות/הצעות/מחשבות לכתובת: webmaster@acum.org.il