Menu
Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email
Share

ועידת המוסיקה בנמל תל אביב

ושורה נוספת – Extra Bold

אקו"ם ו-OLEH! יחד עם עשרות שותפים מקומיים ובינלאומיים ביניהם מישל דובל (דאפט פאנק), ריצ'רד זיז'מה (מנהל ADE), הארווי לידס (לייב ניישן), פראג בנדהארי (UG), מלקולם היינס (גלאסטנברי), מיכאל תפוח, אשר ביטנסקי, רן גפן, חיים שמש, פיטר אדלר, דייויד גפל, אלעד סונגו ( MTV ישראל), יוריק בן דוד ויניב גריידי (אקו"ם) ועוד רבים, חברו יחד ליום אחד של הרצאות, פאנלים ושואוקייסים בנמל תל אביב ב-18 ביולי 2013.

בעקבות ההצלחה של TUNE IN TLV בשנה שעברה נבחרו מספר מופעים ישראלים להשתתף בפסטיבל גלסטנברי השנה : .SAZ, ACOLLECTIVE, ESTER RADA הפלטפורמה של TUNE IN TLV מציעה הפעם מיקוד בקהילת המוסיקאים ותעשיית המוסיקה, הזדמנויות ליצוא מוסיקה, זרקור על EDM , מוסיקת דאנס/אלקטרו ומופעי שואוקייס שיתקיימו במספר מוקדים בנמל תל אביב במהלך הערב : בית היוצר של אקו"ם, טיפסי, שבלול ועוד.

לכל מי שרצה לדעת איך קורה הקסם ומה מרכיב מתכון של הצלחה בתחום הזה, ניתנת הזדמנות נדירה לפגוש את מי שעומד מאחורי הקלעים ומושך בחוטים. פאנלים שונים יתקיימו במהלך היום עם המובילים בתחום כגון הארווי לידס יועץ בכיר לענקית ההופעות LIVE NATION דמות משפיעה ומובילה בתעשיית המוזיקה האמריקאית שפיתח קריירות של כוכבי ענק כמו מייקל ג'קסון, מיילס דיוויס, פרל ג'ם, rage against the machine ועוד רבים אחרים. מלקולם היינס, קניין ההופעות של פסטיבל Glasontbury המפורסם בפסטיבלי אירופה שמתקיים בלונדון, MICHEL DUVAL -CEO OF BECAUSE MUSIC PUBLISHING – שמייצג אומנים כמו daftpunk ועוד

מובילי התעשייה המקומית כמו חיים שמש ניהול אומן, רן גפן הוצאה לאור, עוזי פירוס מנכ"ל nmc בינלאומי, יוריק בן דוד מנכ"ל אקו"ם ועוד יספרו מה האתגרים והפתרונות העומדים בפני מפיקים בשוק הישראלי הרווי, שיתופי הפעולה והקשיים מול הרשויות הממשלתיות והמקומיות, כיצד כותבים ויוצרים עצמאים יכולים למקסם את הרווחים שלהם מהקלטת אלבום, מה הן זכויות האומן, מהו המנוע השיווקי שעומד מאחורי הכל, תרומת ההופעות החיות לתרבות המוזיקה והצלחת אומן, כיצד משמש המועדון כעסק וכפלטפורמה לקידום אומנים ומי הם האנשים שידם על הדופק החי של התעשייה, כיצד מקדמים הופעה, ואיך פורצים לשוק הבינלאומי. לכל השאלות האלו ועוד רבות אחרות תמצאו תשובות בין הפאנלים השונים וההרצאות שיתקיימו במהלך היום באולמות השונים שבנמל תל אביב.

הועידה תשמש גם במה לשואו קייסים של אומנים מבטיחים שיזכו להופיע מול השמות במובילים של משתתפי הועידה בגזרה המקומית והבינלאומית בינהם: חלאס, אורפנלנד, עדי אולמנסקי, סאן טיילור, איטליז, סוייר ועוד, וכמו כן כחלק מהדגש השנה על מוסיקת EDM (Electronic dance music ) ישתתפו בשואקייסים גם די ג'ייז דוגמת MR BLACK ועוד. מוסיקאים נוספים יפורסמו בקרוב.

הועידה פתוחה בהרשמה מראש לאירועים בין אם לאומנים שחולמים להצליח מעבר לים, או לאנשי מקצוע שרוצים לראות מה הדבר הבא, לפצח את סוד ההצלחה ולקבל טיפים מהמובילים בתחומם, או לחובבי מוזיקה מן השורה שרוצים להבין אחת ולתמיד את המנוע מאחורי התחום וכיצד נוצר בלון התהילה.

לחצו כאן לפרטים נוספים באתר האירוע
להרשמה לחצו כאן
לתשומת לבכם, הכניסה לאירוע בתשלום של 50 ש"ח.