Menu
[printfriendly]
[printfriendly]
Share

יומולדת! – פרוייקט בית היוצר חוגג שנה בשטח

ושורה נוספת – Extra Bold

בית הוא לא רק מקום שמופיעים בו. בית הוא מקום חי ונושם בו מתקבלים באהבה ויש בו את החופש להתבטא אל מול הקהל הרחב.

מאז הושק בית היוצר בספטמבר 2012, התקיימו בו מעל ל-500 הופעות שונות ויותר מ-1000 אמנים בסגנונות מוזיקליים שונים ובמגוון של קולות וכישרונות, הופיעו מעל בימתו.

אתמול, חגג בית היוצר שנה של פעילות בחגיגה שמחה, צבעונית וצפופה במיוחד. אחד אחד עלו על הבמה יוצרים, סופרים ומשוררים שבאו לחגוג אתנו. הקהל הגדול שמילא אתמול עד אפס מקום את הבית, התרגש, רקד ושר ביחד עם יוצרים חדשים ויוצרים ותיקים ונחשף ללב ליבה הפועם של סצינת המוזיקה והיצירה בישראל.


חגיגות שנה לבית היוצר

את הערב הנחה דורון מדלי, המנהל האמנותי של בית היוצר ובמהלכו הופיעו יוצרים, מבצעים, נגנים וסופרים רבים, ביניהם תמיר גרינברג ולהקתו,
עילי בוטנר וילדי החוץ, גיא ויהל, שאירחו את הפזמונאי נועם חורב בביצוע מיוחד לשיר "אישה חרסינה" שכתבו בצוותא ובוצע ע"י מירי מסיקה, רונית רולנד בשיתוף פעולה מהפנט עם הסופר אשכול נבו, תמר גלעדי, שריגשה בביצוע לשירה של נעמי שמר :סימני דרך", מאיר גולדברג ודן תורן ודודי לוי בשיתוף פעולה מיוחד עם שי גבסו וחנה גולדברג.


לקראת סוף הערב יצא הקהל הרב אל הדק שבנמל, ושם על רקע הגלים והירח, תחת כיפת השמיים כישפו את הקהל הזמרת היוצרת גיטלה והאמנים מארק אליהו ואלון אמאנו קמפינו. בסיומו של הערב, התכנסו כולם שוב תחת גג בית היוצר להופעת סיום מקפיצה וצבעונית במיוחד של "סיסטם עאלי" שלא השאירו אף אחד אדיש בקהל.


צילום: אלון הדר

חגיגת השנה הראשונה הוכיחה מעל לכל ספק, כי ליוצרים בישראל יש בית של ממש, בית של שיתופי פעולה מיוחדים, של עשייה, של יצירה חדשה ולצידה מתן כבוד וביטוי גם ליצירה הוותיקה ומקום שבו היוצר יכול להרגיש בבית – מקום של אהבה..