Menu
[printfriendly]
[printfriendly]
Share

בוקר של זהב – מפגש שביעי

החלק האמנותי של הבוקר המוזהב השביעי הוקדש כולו ליצירותיהם של לאה נאור, מרגלית מתתיהו, יואל שר וזמירה חן

ביום שישי, ה-27.01.2012 התקיים המפגש השביעי בסדרת "בוקר של זהב". סדרת מפגשים שמטרתם להודות ליוצרי אקו"ם הוותיקים על תרומתם לעושר התרבותי בישראל ולהכיר אותם ואת יצירתם מקרוב.

הבוקר נפתח עם הסופרת והפזמונאית לאה נאור. את שירה הנפלא "זרעים של מסטיק", ביצעה לכבודה מי שבצעה את השיר במקור דליה פרידלנד. (מילים: לאה נאור, לחן: מחום היימן)


לאה נאור, דליה פרידלנד ונחום היימן
לכבוד האורחת הבאה, מרגלית מתתיהו, משוררת וחברת דירקטוריון אקו"ם, הולחן במיוחד לבוקר זה, השיר "קרעים של זמן" ע"י רמי הראל. השיר בוצע ע"י הזמרת חני דינור בליווי רמי הראל. בנוסף, ריגשה אותנו מרגלית בהקראת שירים מספרה החדש.


מרגלית מתתיהו
לאחר ההפסקה הקצרה, עלה לבמה הבדרן והמלחין יואל שר, בין בדיחה לבדיחה ביצע יואל את שירו "הליצן" (מילים: מנחם גרנות ז"ל, לחן: יואל שר)

התמזל מזלנו וסיימנו את הבוקר עם המחברת והזמרת זמירה חן. זמירה מתגוררת כיום בארה"ב ומזל גדול נפל בחלקנו שהצלחנו למצוא אותה בארץ. את להיטה המדהים "אני אצבע את השלכת בירוק" ביצעה לכבודה האחת והיחידה דפנה ארמוני בליווי גילה חסיד (מילים: זמירה חן, לחן:יורם ארבל). בנוסף, ביצעו האחים גולן ועירן צנחני את "ים של דמעות"(מילים: זמירה חן, לחן:רפי גבאי ז"ל) ו"פמלה" (מילים: זמירה חן, לחן: בועז שרעבי) בליווי גילה חסיד על הקלידים.


דפנה ארמוני וזמירה חן

הפקה, בימוי והנחייה – בועז פייפר.
המפגש הבא במסגרת אירועי "בוקר של זהב" יתקיים בסוף פברואר
השתתפות באירועים אלו מיועדת לחברי אקו"ם הוותיקים בלבד – חברים מלאים ומאוגדים מגיל 70 ומעלה.