Menu
[printfriendly]
[printfriendly]
Share

השר לענייני ותיקים התארח באירוע "בוקר של זהב"

ושורה נוספת – Extra Bold

את "בוקר של זהב" כבר אין צורך להציג. מדי חודש, ביום השישי האחרון של החודש, מתכנסים בבית היוצר בנמל, היוצרים הותיקים של אקו"ם במועדון מיוחד במינו של שישי בבוקר.

את האירוע, מנחה היוצר ואיש התקשורת חיים קינן, ומדי חודש הוא מוקדש לשני יוצרים להם אנו חולקים כבוד, מנגנים ומבצעים מיצירותיהם הידועות וגם הנשכחות ומספרים את הסיפורים הקטנים מאחורי השירים שכולם כל כך אוהבים.

בשישי האחרון של חודש אפריל הוקדש האירוע לפועלן של שתי נשים יוצאות דופן: רחל שפירא ונורית הירש שביחד ולחוד יצרו כמה מן השירים היפים ביותר בזמר העברי.


את האירוע כיבד בנוכחתו השר אורי אורבך, הממונה על המשרד לענייני ותיקים שפתח את הבוקר, ציטט מספר שיריה של רחל שפירא "כמו צמח בר" והדגיש בדבריו את חשיבות השמירה על התרבות, היצירה והיוצרים. "בזכותכם יש חברה יש תרבות" אמר השר והביע תקווה כי המשרד יהיה שותף במפעלים עתידיים דוגמת "בוקר של זהב" לקידום מעמדם של היוצרים הותיקים.


הזמרים רוחמה רז ואבי טולדנו, היוצר והמעבד צבי שרף ולצידם זמרי הבית של בוקר של זהב: מולי בכר, בן יוסף ותהל שהם ולהקת "החבר'ה הטובים", ביצעו ממבחר השירים היפים מכל הזמנים של שפירא והירש, ביניהם: "שיר של יום חולין", "כמו צמח בר", "בפרדס ליד השוקת", "בלדה לשוטר" ועוד רבים וטובים, הכל בניצוחה של המעבדת המוסיקלית גילה חסיד.
לראשונה הוקלט המופע על ידי רשות השידור וישודר ביום ג' ה-1/5 בשעה 15:00 ברשת ג'.