Menu
[printfriendly]
[printfriendly]
Share

טקס פרסי אקו"ם בתחום המוסיקה הקונצרטית והספרות

"שום ספר, שיהיה הגדול ביותר, ללא הקורא הוא עדיין סתם נייר. ואני קיים כסופר רק בזכות הקוראים" סמי מיכאל מקבל פרס על מפעל חיים לסופר

חלקו הראשון של טקס פרסי אקו"ם בתחום המוסיקה הקונצרטית והספרות נערך ביום רביעי, 15.02.2012 במרכז ענב לתרבות בתל אביב (חלקו השני של הטקס בתחום המוסיקה הפופולארית יערך באפריל). סמי מיכאל, ראובן סרוסי, יונתן קרן, ענת לוין, הם רק חלק מהיוצרים שקבלו פרסים בערב זה.


ירדן בר כוכבא


ראובן סרוסי זוכה בפרס על מפעל חיים במוסיקה הקונצרטית
הערב הנפלא נפתח בפסנתרן אלן שטרנפלד שניגן פרק 1 מתוך סונטינה לפסנתר של פאול בן חיים (שעל שמו נקרא הפרס על מפעל חיים בתחום המוסיקה הקונצרטית). שטרנפלד ליווה את כל הערב במעברונים הלקוחים מתוך יצירותיהם של חיים אלכסנדר, מרק לברי ופאול בן חיים. את מלאכת הנחיית הערב ביצעה נאמנה ירדן בר כוכבא וטל גורדון הקריאה את כל קטעי השירה והספרות , בקולה הייחודי הפיחה בהם טל חיים, ריתקה ורגשה את הקהל.


טל גורדון
האקורדיוניסט יהודה אופנהיימר נעדר מהטקס בשל בריאותו, יהודה קיבל בערב זה פרס מיוחד מטעם דירקטוריון אקו"ם, על תרומתו ליצירה הישראלית בהעשרת רפרטואר היצירות המוסיקאליות לאקורדיון, על הלחנה ועיבוד עשרות רבות של יצירות לאקורדיון, חינוך והעמדת דורות רבים של אקורדיוניסטים ומוסיקאים בישראל. הטקס הועבר ליהודה ע"י צוות אקו"ם בשידור חי לבית החולים.