Menu
[printfriendly]
[printfriendly]
Share

משהו טוב באוויר

ושורה נוספת – Extra Bold

במסגרת השירותים הרבים שכבר ניתנים לחברי אקו"ם, היום יוצאת לדרך מערכת "AcumOnAir", מערכת לניטור בזמן אמת של השמעת יצירות ברדיו. שירות זה, הינו המשך טבעי של תהליך הפיתוח שאקו"ם עושה לטובת חלוקה הוגנת ומדויקת של התמלוגים לחבריה. בשלב ראשון, המערכת מתמקדת בתחנות הבאות: גלגל"צ, 88FM, רשת ג', FM99, רדיו לב המדינה ורדיו תל אביב ובעוד מספר חודשים צפויות להצטרף תחנות נוספות כאשר בסופו של דבר יצורפו למערכת כל תחנות הרדיו בארץ. בהמשך צפויה לעלות גם אפליקציה סלולרית.

שלבי הפיילוט של המערכת נוסו בחודשים האחרונים בשיתוף מספר יוצרים חברי אקו"ם ביניהם: קורין אלאל, נועם חורב, פיטר רוט, דודי לוי, ידי מנור (בנו של אהוד מנור ז"ל) ועוד.

פיטר רוט: "לראשונה, אקו"ם מפעילה מערכת שתאפשר לנו שקיפות מלאה בכל הנוגע ליצירות שלנו ברדיו. בשונה ממערכות אחרות, כל יצירה בה לקחנו חלק (מילים, לחן, עיבוד) תנותב לאזור האישי שלנו באופן אוטומטי. וחשוב לציין שכל זה ועוד ניתן לנו בחינם".

קורין אלאל: "בחצי השנה האחרונה השתתפתי בגירסה הראשונית כמשתמשת בתוכנה של אקו"ם AcumOnAir המערכת נתנה לי צורך בסיסי שהוא מעקב אחרי השמעות בתחנות הרדיו השונות. הרגשתי שאני חלק מתהליך הבניה ושיש לי את האפשרות לשאול שאלות ולהציע הצעות . היוזמה והתוכנה משמחות אותי מאוד."

דודי לוי: " המערכת היא מערכת מצויינת ומפורטת. מן הראוי שיהיה לכל יוצר אפשרות לדעת בזמן אמת מתי היצירות שלו משודרות והמערכת הזאת מאפשרת את זה.

נועם חורב: "אקו"ם סוף סוף מעניקה ליוצרים את האפשרות לעקוב אחרי ההשמעות של יצירותיהם, לקבל סטטיסטיקות, לחשב אומדני כסף שמגיעים להם ובעצם להיות בשליטה על ההכנסות שלהם.

ידי מנור: "שמחתי להיות חלק מהניסיון הזה, כמי שחווה מערכת כזאת בפעם הראשונה, אין ספק שמדובר בשירות מעולה שאקו"ם מספקת לנו. והעתיד בצורת אפליקציה נשמע ממש אדיר. מערכת "AcumOnAir"" שפיתחה אקו"ם, ובה יצא לי להשתמש עוד בשלב הדמו, היא מערכת חשובה מאין כמוה".

יוריק בן דוד, מנכ"ל אקו"ם: "אנו קשובים לצרכיהם של היוצרים ופועלים בהתמדה לשפר את הכלים הניתנים להם. השקת מערכת זו היא נקודת ציון חשובה לצד פעולות רבות נוספות שאנו נוקטים למען קהילת היוצרים שלנו."