Menu
Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email
Share

שבת קלאסית בנמל יפו

ושורה נוספת – Extra Bold

פרוייקט קסום בהפקת גיל שוחט ונמל יפו, הכניסה חופשית!

גיל שוחט מארח את ריקי גל, מירה עווד, שלומית אהרון ושלמה גרוניך במפגשים מוסיקליים מהמזרח ומהמערב ומהקלאסי לעכשווי. הופעות חיות של מיטב המוסיקאים הישראלים בשקיעה הקסומה של נמל יפו
גיל שוחט, צילום:גדי דגון

כשברהמס ולדינו נפגשים בנמל למסע שורשים משותף אל עבר מקורות המוסיקה הקלאסית המערבית ולמקורות המוסיקה הספרדית התוצאה היא מפגשים מוסיקאליים מהפנטים של שלוש הדתות לצלילי הפסנתר, העוד והכינור. למשך חודש הנמל יארח קונצרטים פתוחים לקהל הרחב, ללא תשלום כניסה.

כארבע שנים חלפו מתחילת שיקום ושימור נמל יפו. הנמל הינו מרכז אורבאני המשלב מסחר, תרבות, אמנות ודייג תוך שימור הקיים . פעילויות התרבות האלטרנטיביות מכילות בתוכן את קשת צבעי האוכלוסייה הרבגונית באזור. אם כן אך טבעי כי כעת נותן הוא בית למופעים קלאסיים עכשוויים ליד שפת הים ובין הדייגים.
יוזמתו המקורית של המנהל האומנותי, המלחין, המנצח והפסנתרן גיל שוחט לחיבור שכזה, בין סגנונות המוסיקה השונים , מביאה עימה רשימת יוצרים מפתיעה כגון : ריקי גל, יאיר דלאל, שלמה גרוניך, מירה עווד,וויסאם ג'ובראן ועוד רבים וטובים. המופעים יתקיימו בקומה העליונה במחסן 1 חלל בעל אקוסטיקה ייחודית. בקומת הקרקע של המחסן נפתחו לאחרונה מספר בתי עסק מובילים בתחום הקולינארי להשלמת בילוי מקסים וחמים בנמל יפו….

המופעים:
כשריקי גל, לאוניד פטשקה וויסאם ג'ובראן נפגשים.
שבת, 10.12
פסנתרים, קולות וצלילים מסלוניקי ועד אנדלוסיה, יאיר דלאל וברכה קול.
שבת, 17.12
שלומית אהרון פוגשת את ארבע העונות של ויואלדי.
שבת, 14.1
ברהמס בערבית, שלמה גרוניך ומירה עווד במפגש עם רבעיית פילומוסיקה.
שבת, 21.1

המופעים יתקיימו בשעה 17:30* במחסן 1, נמל יפו.
הכניסה חופשית

*פתיחת דלתות בשעה 16:45.
** מספר המקומות מוגבל